|
english version
Procedura Rozpatrywania Skarg i Zażaleń
dla Romarine Roman Aleksandrowicz
ul. Barlickiego 36, 72-602 Świnoujście, Tel. +48 913271711.
- Celem Procedury Rozpatrywania Skarg i Zażaleń jest sprawne przyjmowanie i rozpatrywanie powiadomień związanych z nieprawidłowościami mającymi miejsce w miejscu zatrudnienia w celu podjęcia działań naprawczych .
- Doradca (Romarine Roman Aleksandrowicz) zobowiązany jest w imieniu Agenta (Asmar Shipping) do przyjmowania i rozpatrywania wszelkich skarg składanych przez marynarza zgodnie z Procedurą.
- Skargi i zażalenia są przyjmowane przez Głównego Konsultanta do spraw Załóg który jest odpowiedzialny za sprawne i terminowe przeprowadzenie Procesu.
- Skarga lub zażalenia powinny być złożone przez marynarza w formie pisemnej bądź elektronicznej na adres Doradcy.
- Skarga lub zażalenie powinny zawierać:
a. Imię, nazwisko, nazwę statku oraz stanowisko zajmowane przez składającego;
b. Czas i miejsce zdarzenia będącego przyczyną złożenia skargi lub zażalenia;
c. Szczegółowy opis zdarzenia.
- Po przyjęciu zgłoszenia Główny Konsultant potwierdza w formie pisemnej otrzymanie skargi bądź zażalenia.
- Skarga bądź zażalenie zostaje rozpatrzone w terminie 10 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.
- Skarga bądź zażalenie przedstawiane są Armatorowi bądź Manager'owi statku. W wyniku rozpatrzenia zgłoszenia następują działania naprawcze lub zgłoszenie zostaje odrzucone
z powodu braku podstaw lub wystarczających informacji.
- Doradca informuje marynarza o wyniku przeprowadzonego Procesu, podając uzasadnienie, lub wymaga dalszych informacji.
- Marynarz ma prawo do odwołania się od decyzji o odrzuceniu skargi. W tym celu ponownie postępuje zgodnie z niniejszą procedurą przedstawiając dodatkowe fakty potwierdzające zdarzenie będące przedmiotem skargi.
- Główny Konsultant do spraw Załóg wydaje ostateczną opinię w imieniu Doradcy, Agenta i Armatora.
- Marynarz zobowiązuje się do pisemnego potwierdzenia skuteczności działań naprawczych jeżeli takowe występują lub do poinformowanie o dalszych czynnościach prawnych.
- Archiwizacja skargi bądź zażalenia w wewnętrznym rejestrze Doradcy.
|
 |
|
|